Zkoušky technika údržby letadel AMT dle EU
Pro získání správné licence (AML) musíte nejprve znát, na jakých letadlech budete dělat a v jakém rozsahu.
Převážně se ve většině případů jedná o práci na letadlech, které jsou vedeny pod EASA (Evropská agentura pro bezpečnost v letectví - která pověřuje výkonem ÚCL ČR) Zde se jedná o letadla typu Zlín 226, Cessna 150, až po velká letadla typu Boeing 737 či Airbus 320. Do této kategorie rovněž spadají vrtulníky. Pro získání AML zde musíte vykonat základní teoretické zkoušky dle požadavků EU 1321/2014 Části (PARTu) 66. Český postup ÚCL pro toto nařízení je CAA ZLP 121, který je včetně požadavků na typový výcvik. Licence AML získaná tímto postupen má následující kategorie:
Kategorie A (A1,A2,A3,A4) Jedná se o nejnižší stupeň údržby, převážně traťová údržba (doplňování provozních kapalin, mazání, kontrola, výměnna jednoduchých letadlových celků (LC) apod.) Tato kategorie zpravidla nebývá zájemci o zkoušky využívána.
Kategorie B, která se dělí na
Všechny zkoušky pro kategorii B si u nás můžete udělat.
Od jara 2019 jsou zavedeny nové kategorie pro malá sportovní letadla a balony pod EU. ( v současné době jsou zkoušky pro kategorii L z organizačních důvodů pozastaveny)
Jedná se především o kategorie
Přípravné kurzy AMT dle EU
Nemůžete se dokopat ke studiu na zkoušky AMT nebo nemáte na studium dostatek času? Nevadí. U nás můžete využít přípravného kurzu k osvojení základní teoretických vědomostí. Kurz je koncipován do několika bloku. Délka jednoho bloku bývá 2 až 4 týdny a skládá se ze samostudia souběžně s vaším zaměstnáním a na konci bloku je většinou dvoudenní školení, kde si uděláte celkové opakování a lektor vám dovysvětlí to, čemu jste v rámci svého samostudia neporozuměli. Závěrem každého bloku je zkouška z probraných oblastí (modulů). V rámci jednoho bloku se dělají 2 až 4 moduly, v závislosti na jejich délce a náročnosti. A v čem je kurz pro vás lepší? Nejste v tom sami. Pevný harmonogram, kolegové i lektoři vám pomohou s přípravou. Průměrná úspěšnost zkoušek v rámci kurzu je vyšší, než když chodíte na zkoušky samostatně. Všechny zkoušky (moduly) můžete mít hotové cca za 3 až 4 měsíce. Kurzy jsme schopni připravit individuálně na míru vám již od skupiny 5 zájemců. Minimálně jednou do roka, nejčastěji na jaře, děláme kurz, kde spojíme více jednotlivců dohromady, tedy můžete se na něj přihlásit i když jste z firmy sám. Pro bližší informace ke kurzům nás kontaktujte.
Teoretický pilotní výcvik
V rámci našich oprávnění jsme pro vás schopni připravit individuální kurz (i pro jednotlivce) dle vašich časových možností. Teorii včetně postupových testů si u nás můžete udělat od licence privátního pilota PPL až po licenci dopravního pilota ATPL. Krom letounů děláme i vrtulníky. Pro více informací k možnostem pilotního výcviku nás kontaktujte.
Doplňující a pokračující výcvik
V rámci jednotlivých organizací v letectví je kladen (EASA) důraz na zajištění periodického vzdělávání a opakování teorie na vybraných pozicích. Tyto požadavky jsou velmi rozmanité podle druhu a velikosti organizace a pracovního zařazení. Nejčastěji se jedná o školení v oblasti lidského činitele a letecké legislativy. V rámci našich oprávnění jsme schopni vaší společnosti poskytnout nabídku na celou škálu školení. V případě vašeho zájmu vám připravíme nabídku přímo pro Vás.